۴ راه برای حصول اطمینان از به کارگیری افراد شایسته در استارت آپتان

۴ راه برای حصول اطمینان از به کارگیری افراد شایسته در استارت آپتان

برای شرکت‌های جدید، تشکیل تیمی از بهترین‌ها به اندازه ایجاد گروهی از مشتریان وفادار حائز اهمیت است. همگام با رشد استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان به یافتن اعضای جدیدی نیاز دارند که همان چشم‌انداز و شور و شوق را به اشتراک بگذارند. در حالی که ساختارهای استخدام به جای خود برای نهادهای بزرگتر مهم است، استارت‌آپ‌ها نیز به رویکردی متفاوت نیاز دارند.

پس از راه‌اندازی و ساخت دو شرکت از ابتدا، چند روش موثر برای شناسایی و کار با کارکنان جدیدی که بخش جدایی‌ناپذیر شرکت محسوب می‌شوند را تدوین نمودم.

 

۱- اعمال مراقبتهای بیشتر

استارت‌آپ‌ها محیط‌هایی سرشار از ریسک هستند.  کارآفرینان و تیم‌شان دائماً در حال تطبیق برای اطمینان از آینده کسب و کارشان هستند. هنگام افزودن یک عضو جدید، اطمینان حاصل کنید که او بخشی از تیم مراقب است. کسی را از مجموعه مهارت‌های لازم برخوردار است اما عمیقاً به آنچه که شما انجام می‌دهید علاقمند نیست را استخدام نکنید.

نه تنها شما به کسی احتیاج دارید که بتواند فرصت‌ها و چالش‌ها را در این افق ببیند، بلکه به فردی احتیاج دارید که از صحبت در مورد طرح مسائل واهمه‌ای نداشته باشد. من برای کسانی که در صحبت خود صریح، صادق و راحت هستند احترام قائل هستم.

 

۲- توجه به واژگان کلیدی رزومهها

هنگامی که به مجموعه مهارت‌های بسیار در رزومه افراد برخورد می‌کنید می‌بینید که فهرستی طولانی پیش رو دارید. در دنیای واژگان امروزی، کارفرمایان به دنبال واژگان کلیدی در رزومه‌ها هستند. بنابراین تشکیل تیمی مجرب براساس نوشته‌های رزومه کاری دشوار خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید:   ایده های بزرگ برای کسب و کار: خانواده خود را تشکیل دهید

به این دلیل، از داوطلبین بخواهید که دو یا سه توانایی اصلی خود را نام برده و از آنها بر همان اساس آزمون بگیرید. با این کار متوجه شور و اشتیاق و چگونگی رویکرد آنها خواهید شد. تجربه به من آموخته که بهتر است فردی که از خواسته‌های ما اطلاع بهتری دارد را به کار بگیریم حتی اگر مهارت مورد نیاز برای آن نقش را نداشته باشد.

 

۳- نگاهی به ویژگیهای فراتر از نوشتههای رزومه

از آنجا که مهارت و تجربه الزامات مشهود محسوب می‌شوند، برخورداری از اعضای تیم که با فرهنگ شرکت تناسب داشته باشند نیز بسیار حائز اهمیت است. مصاحبه‌ها اغلب بازخوانی مکالمات نوشته شده در رزومه‌های چاپی است که در آن مصاحبه شوندگان و داوطلبین به بحث در مورد تجربیات فهرست شده می‌پردازند. بنابراین، آن را تغییر دهید. مصاحبه را به گونه‌ای متفاوت و در محیط خارج از دفترتان برگزار کنید.

در درک جزئیات نحوه تعامل داوطلبین و فعالیت‌های مشاغل پیشین برای تعیین وجود تناسب با فرآیندها و ارزش‌های سازمانتان دقت به خرج دهید. از رزومه فقط به عنوان راهنما استفاده کنید، اما در مورد تجربیات فراتر از پروزه‌ها صحبت کنید و نظر آنها را در مورد روندهای صنعت بپرسید.

ما همگی به صورت متفاوت کار می‌کنیم. بدون تناسب فرهنگی، کارمندان موفق به اجرای موفق امور نخواهند شد.

 

۴- تست بگیرید

کار با فریلنسرهای (کارکنان ساعتی) چیزی است که من اکثراً برای شرکت‌های در حال رشد به ویژه در اقتصادی که امروزه به سرعت در حال رشد است توصیه می‌کنم. این روندفرصتی به داوطلبین و استارت‌آپ‌ها برای کشف تناسب آنها خواهد داد. به خاطر داشته باشید این روند برای هر فرد و هر موقعیتی توصیه نمی‌شود. فریلنسرها یا فارغ‌التحصیلان اخیر احتمالاً در مقایسه با داوطلبین نقش‌های سنتی و تعریف شده توصیه می‌شوند.

این مطلب را هم بخوانید:   درآمد ۴۰۰ میلیون تومانی از راه برگزاری کنسرت

امروزه، تقریباً ۲۵ تا ۳۰ درصد نیروی کار آمریکا از کارکنان مشروط تشکیل شده و بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها برای افزایش استفاده از کارکنان مستقل برنامه‌ریزی می‌کنند. در Picpal من با دو فریلنسر کار می‌کردم که اعضای تمام وقت محسوب می‌شوند. آنها هر دو در پروژه‌های کوتاه مدت کار می‌کردند اما به مثابه رشد شرکت، جایگاه آنها نیز ترقی نمود و به آنها اجازه حضور به عنوان اعضای دائمی تیم داده شد.

ارتقای تیم، بخش اجتناب‌ناپذیر کسب و کار است و کارافرینان باید به تغییر روش شناسایی اعضای دید تیم توجه داشته باشند. از این رو، استارت‌آپ‌ها شانس بیشتری در یافتن اعضای دائمی و مناسب خواهند داشت.

 

ترجمه : دریک آنلاین

(Visited 46 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما