اوباما، اسپیلبرگ و اسپرینگستین کارکنان یک رستوران در بارسلون را غافلگیر کردند

حضور باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و همسرش میشل، همراه با استیون اسپیلبرگ سینماگر مشهور آمریکایی در بارسلون شور و هیجان زیادی در این شهر ایجاد کرد.

آنها برای شرکت در کنسرت دوست خود بروس اسپرینگستین که جمعه در بارسلون برگزار شد به این شهر رفتند و از برخی نقاط تماشایی دیدن کردند.

حضور آنها در بارسلون با استقبال زیادی همراه بود و بر ازدحام همیشگی این شهر افزود؛ و البته باعث برقراری امنیت بیشتر نیز شد.

باراک اوباما، اسپیلبرگ، و اسپرینگستین، پنجشنبه در رستورانی در هتل پالاس شام خوردند. آنها در طول پذیرایی در رستوران با کارکنان و حاضرین به گفت‌وگو پرداختند و اوقات خوشی داشتند.

یکی از کارکنان رستوران به نام پل پرلو یک عکس یادگاری گروهی از این شب خاطره‌انگیز گرفت که این مهمانان آمریکایی را با کارمندان، و سرآشپزها نشان می‌دهد.

او این تصویر را در حساب خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «لذتی که این شغل برای شما به ارمغان می‌آورد.»

باراک و میشل اوباما، و اسپیلبرگ، جمعه همراه با یک تور به دیدن برخی مکان‌های تاریخی و فرهنگی بارسلون از جمله کلیسای ساگرادا فامیلیا و موزه پیکاسو رفتند.

رسانه‌های اسپانیایی تصاویری مختلفی از رئیس جمهوری پیشین آمریکا و بانوی اول سابق را منتشر کردند که همراه با تعداد زیادی محافظ، دست در دست هم در مرکز بارسلون قدم می‌زدند.

باراک اوباما و بروس اسپرینگستین برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ملاقات کردند.

باراک اوباما از طرفدارن موسیقی این خواننده آمریکایی محسوب می‌شود، و بروس اسپرینگستین نیز از حامیان رئیس جمهوری پیشین آمریکا به شمار می‌رود.

این مطلب را هم بخوانید:   فروش آنلاین تخم اردک توسط یک پیرزن!

آنها در سال ۲۰۲۱ میزبان برنامه مشترکی به‌صورت پادکست بودند که بعدها کتابی نیز از آن منتشر شد.

(Visited 218 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید