ایده های بزرگ برای کارآفرینی: خدمات رایگان خود را به شخص دیگری بسپارید

ایده های بزرگ برای کارآفرینی: خدمات رایگان خود را به شخص دیگری بسپارید

بدون شک هیچ وقت گرفتن پول از مردم آسان نبوده است. نکته جالب آنکه به طور میانگین افرادی که از سطح مالی بهتری برخوردار هستند، نسبت به منابع مالی خود و پولی که قرار است خرج کنند حساس تر بوده و با وسواس بیشتری عمل می کنند.

در واقع آنان به نسبت سایرین بیشتر به فکر سرمایه گذاری هستند تا خرج کردن پول خود و این بدین معنا است که به سادگی نمی توان به پول آنها دسترسی پیدا کرد.

اگرچه اغلب ثروتمندان تمایلی برای خرج بی مورد پول های خود ندارند اما با این حال موسسات خیریه، برند های معروف، مشاوران سرمایه گذاری و هنرمندان این قشر را هدف خود قرار می دهند و خواهان توجه آنان به خود و مساعدت شان برای پیشبرد اهداف شان هستند. اگر کمی دقیق تر به مسئله نگاه کنیم درمی یابیم که حق کاملا با آنان است، در واقع تنها ثروتمندان هستند که به واسطه منابع مالی زیادشان می توانند آنان را به اهداف خود نزدیک تر کنند.

با این حال انجام این کار اصلا ساده نیست در واقع ثروتمندان بیشتر سرمایه خود را صرف خرید زمین می کنند و تبلیغات معمول برای شان جذابیتی ندارد و معمولا از کنارشان به سادگی عبور می کنند. این نکته کاملا مشخص است که در راستای تعامل موثر با آنان نمی توان با تکیه بر شیوه های معمول و تبلیغات رایج جلو رفت. این طور که به نظر می رسد تنها راه موجود آن است که در ابتدا باید کاری رایگان برای شان انجام داد تا در ابتدا وقت و سپس سرمایه خودشان را در اختیارتان قرار دهند.

این مطلب را هم بخوانید:   با فرآوری سنگ های قیمتی کسب درآمد کنید

ایده

thisismoney. co. uk  آدرس وب سایتی است که مطالب چندین روزنامه نظیر  metro و daily mail  در آن قرار داده می شود. رویکرد و تمرکز این وب سایت قرار دادن مطالبی است که پاسخگوی تمامی مشکلات و دغدغه های اقتصادی و تجاری افراد باشد. در واقع باید در زمینه تمامی مشکلات خرد نظیر حقوق بازنشستگی تا مسائل عظیم اقتصادی نظیر بازار سهام مطلب یافت شود.

در کنار جامع بودن مطالب ویژگی اصلی این سایت، در اصل رایگان بودن مطالب آن است. رایگان بودن تنها در مطالب ارسالی خلاصه نشده و امکان ارتباط بازدیدکنندگان با نویسنده هر مقاله نیز وجود دارد.

هزینه های کلی سایت رقمی بسیار ناچیز است به علت آنکه مطالب از روزنامه گرفته شده و تنها در صورت لزوم تغییراتی جزئی در آن به وجود می آورند.

تمامی هزینه های سایت توسط تبلیغات تامین شده و سود اصلی در واقع پول هایی است که برخی بازدیدکنندگان برای مشاوره  های خصوصی پرداخت می کنند.

علت موفقیت این سایت اقدام هوشمندانه و آینده نگرانه آنان بوده است. در واقع آنان در ابتدا صرفا به جای کسب سود به فکر اعتماد سازی بودند و به این طریق توانستند به موفقیتی چشمگیر دست یابند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– وب سایت باید در عین سادگی از جذابیت بالایی برخوردار باشد تا بازدید کنندگان را به سمت خود بکشاند. در واقع لازم است تا سرویس دهی و خدمت رسانی در سطح بالایی قرار داشته باشد تا رضایت بیشتری به همراه آورد.

– بین بازدید کنندگان قدیم و جدید خود تفاوتی در ارائه خدمات قائل شوید، این امر باعث ترغیب و تشویق آنان خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید:   کارت تبریک قوطی کبریتی یا پیغام مخفی در بازی جعبه کوچک

– برای فضاهای خالی وب سایت خود جهت تبلیغات لازم است از همان ابتدا برنامه ای مشخص داشته باشد.

(Visited 101 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما