۵ نکته که باید در شروع سرمایه گذاری به یاد داشته باشید

img4E

کارآفرینی عرصه ای است که همیشه جای رشد دارد. بسیاری از اوقات، اشتیاق کارافرینان نشان از اعصاب فولادی آنان برای پیشبرد کسب و کار است. اما اغلب کارآفرینان جوان از درک این نکته که «دانستن نبایدها به اندازه بایدها اهمیت دارد» غافل هستند.

اگرچه ذوق و شوق، مولفه‌های جدایی ناپذیر ایده کسب و کار هستند، عدم توجه به جزئیات کسب و کار را به بی‌راهه می‌برد. در اینجا به ۵ نکته اشاره می‌کنیم که باید پیش از شروع سرمایه‌گذاری بدان توجه کرد:

۱- مالکیت

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، اگر شما برای کارآفرین بودن تصمیم خود را گرفته‌اید، باید نام شرکت و دامنه اینترنتی خود را داشته باشید. نام‌های دامنه اینترنتی خود را به کرات تغییر ندهید. اطمینان حاصل کنید که مجوز ثبت اختراع و نشان‌های تجاری دارید. در غیر این صورت، مردم شروع به پرسیدن در مورد صحت مهارت‌های کارآفرینی‌تان می‌کنند. مطمئن شوید که محتوای با کیفیت خوب و چارچوب‌های فریبنده‌ای دارید که وب‌سایت شما را در معرض توجه قرار می‌دهد. بنابراین، نام اصلی شرکت و نام دامنه اینترنتی حائز اهمیت هستند.

۲- عجله نکنید

با قوانین، احکام و مقرراتی که در زمینه کسب و کارهای موقت وضع شده آشنا شوید. به اندازه کافی تحقیق کنید و سپس با یک حسابدار مشورت کنید. از وکلا مشاوره بگیرید و مطابق قوانین پیش بروید. برای نیل به تمام اهداف و مفاهیم، باید اطمینان حاصل کنید که پرداخت‌های مالیاتی به تناسب صورت گرفته است. علاوه بر این، تمام نارضایتی‌های کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین برای مواجهه با هرگونه عواقبی، بهتر است اسناد حقوقی تهیه شود. به جزئیات پیش‌نویس‌ها کاملاً دقت کنید. مجوزها و پروانه‌های کسب و کار را کسب کنید. اطمینان حاصل کنید که شماره شناسایی مالیاتی منحصر به خودتان را دارید.

این مطلب را هم بخوانید:   تکنیک ۳ دقیقه ای طوفان مغزی در استارت آپ شما

۳-  طرح کسب و کار

فراست کسب و کار در کارآفرین، مطلوب همه است. او به مثابه ترکیب مناسبی از مهارت‌های عقلانیت و تصمیم‌گیری است. برای اطمینان از موفقیت در اهداف کوتاه و بلندمدت، کارآفرینان باید طرح عملی کسب و کار داشته باشند. این طرح لزوماً توجه به امور مالی و راهبردهای بازاریابی است.

۴- منابع

اصطلاح منابع به منابع مادی و غیرمادی گفته می‌شود. منابع انسانی با کیفیت کسب کنید. محیط کاری امیدوارکننده به مثابه شگفتی‌های کاری شناخته شده است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که فضای کاری از متعلقات کافی برخوردار است. دسترسی به اینترنت در این میان از همه مهمتر است.

۵- درون‌نگری

صادقانه از خود سوال کنید، »آیا ارزش تلاش را دارد؟» «آیا نتایج امیدوارکننده است؟» «حوزه کسب و کار من چیست؟» «آیا مشتریان از من رضایت دارند؟» به قلبتان رجوع کنید و به نتایج توجه کنید. با وجود این، هرگز امید خود را از دست ندهید. اگر احتیاج به استراحت دارید این کار را انجام دهید، اما هرگز کارتان را رها نکنید. به خاطر داشته باشید که کارآفرینی ثمره باطنی شجاع است.

بهترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آن است. «آبراهام لینکلن»

(Visited 84 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما