۱۵ ایده ی کسب وکار بزرگ آنلاین

۱۵ ایده ی کسب وکار بزرگ آنلاین

امروزه داشتن کسب وکار موفق آرزوی هر کسی است .در اینجا قصد داریم کسب وکارهای آنلاین را برای شما معرفی کنیم .امروزه کسب وکارهای دیجیتال می تواند میلیون ها تومان در هزینه صرف جویی کند و مشتریان شما در کار آنلاین به یک منطقه یا محله محدود نمی شود وشما به یک پایگاه وسیعی از مشتریان در ارتباط هستید.

آماده هستید که کسب وکاری را آغاز کنید پس به شما توصیه می کنم در این مقاله با ما همراه باشید.

مشاور بهینه سازی سایت ها

آیا درباره ی سئو  و الگوریتم های جستجوی موتورهای جستجو گر مانند گوگل و یاهو چیزی به گوشتان خورده است ؟ بسیاری از شرکت های کوچک نمی دانند تا چه اندازه یک جستجوی کوچک مبتنی بر سئو می تواند به پیشرفت و توسعه ی کسب و کارشان کمک کند .

شما می توانید در کسب و کار آنلاین خود به شرکت هایی که نیاز به افراد ی خبره در سئو سایت دارند کمک کنید. و وبسایت را بر اساس الگوریتم های سئو آپدیت کنید شما با تجزیه و تحلیل دقیق محتوای یک سایت و  استفاده از کلمات کلیدی می توانید ترافیک بیشتری برای سایت های مورد نظر درست کنید و از این راه درآمد مناسبی هم کسب کنید .

 

مشاور کسب و کار دیگران باشید.

اگر دانش و تجربه ی زیادی در مورد مشاغل و کسب و کار آنلاین دارید پس دست به کار شوید .شما می توانید از مهارتهایتان استفاده کنید و به دیگران یاکارآفرینان به مشاوره دهید.همچنین می توانید مقالاتی در مورد کسب و کار بنویسید  برای نشان دادن مهارت خود به دیگران استفاده کنید.

خرده فروشی آنلاین

فروشگاه آنلاین اجازه می دهد تا شما با تمام مشتریان سراسر جهان در ارتباط باشید.با هزینه کم فروشگاه شما می تواند بهترین و معروفترین شود و به درآمدی عالی هم دست پیدا کنداستفاده از یک سرویس میزبانی وب یا سبد خرید یکپارچه و یا نرم افزار تجارت الکترونیک ، می توانید کسب و کار خود اجرا کنید. به معنای آن است که شما به موجودی زیادی هم نیاز ندارید و می توانید با موجودی کم یک فروشگاه واقعی در خانه داشته باشید. و از فروشگاهتان کسب درآمد کنید.

این مطلب را هم بخوانید:   پنج کاری که باید قبل از سرمایه گذاری در کسب وکارتان انجام دهید

مشاور  شبکه های اجتماعی

بسیاری از شرکت های بزرگ یا آژانس های کاری به دنبال افرادی هستند که تمام وقت مدیریت شبکه های اجتماعی شان مانند فیسبوک ،توئیتر و اینستاگرامشان را برعهده بگیرند . کارآفرینان به علت کمبود وقت نمی توانند استراتژی درستی برای کسب وکار تعیین کنند.شما می توانید با مطالعه در زمینه ی شبکه های اجتماعی پربازدید به علت موفقیت آن ها را جویا شوید و به دیگران در موفقیت در شبکه های اجتماعی کمک کنید.

طراح وب

آیا تا به حال شده از طرح و قالب یک سایت خوشتان بیایید می کند، آیا تا به حال شده به این فکر کنید که می توانید طراحی بهتر از افراد دیگر داشته باشید. اگر جواب شما مثبت است می توانید با کدنویسی HTML و همچنین وردپرس طراحی بسیار عالی داشته باشید. بعد از اینکه زمانی را صرف یادگیری خودتان کردید می توانید با گرفتن پروژه های مختلف طراحی سایت کسب درآمد کنید.

رزومه نویسی

بسیاری از افراد با وجود داشتن مدرک تحصیلی بالا در نوشتن روزمه ی خود ناتوانند این روزها بسیاری از سایت ها برای آپدیت LinkedIn خود به یک فرد متخصص نیاز دارند شما می توانید با آپدیت لینکدین افراد و شناخت درست فرصتهای به وجود آمده از آن این کار را به خوبی انجام دهید .بعضی از سایت های استخدامی در قبال رزومه نویسی برای شما هزینه ای دریافت می کنند خودتان حساب کنید اگر بخواهند این کار را برای چندین نفر در روز انجام دهند چقدر می شود.

مترجم آزاد و حرفه ای

شما ممکن است به فریلنسر به عنوان کسب وکار فکر نکنید. اما بیشتر شرکت ها بخشی از کارمندان را به صورت پاره وقت استخدام می کند که مهارت برای انجام کار دارند. ساختن زندگی که از کار آزاد ایجاد بشود تصورش سخت نیست. بسته به مهارت خود می توانید برای شرکت های متعدد در زمینه های مختلف کار کنید. سعی کنید سرعت تحویل پروژه های محول شده به شما را بیشتر کنید تا بتوانید رضایت کارفرمایان را جلب کنید.

این مطلب را هم بخوانید:   ابزار راهنمای نوآوران : فقط بپرسید!

بازاریابی

بسیاری از شرکت ها و بسیاری از کسب و کارهای مایل به اشتراک گذاشتن بخشی از سود خود را با افرادی که محصولات خود را به عموم مردم تبلیغ می کنند هستند. در واقع شما با بازاریابی محصولات هر کسب وکاری می توانید به در آمدی برسید.

مربی سلامت و تغذیه

با توجه به مراکز کنترل بیماری،  نزدیک به ۷۰ درصد از جمعیت بزرگسال اضافه وزن یا چاقی دچار هستند،  و بسیاری از افراد هستند که لاغراند و می خواهند وزنشان افزایش یابد ولی نمی دانند از کجا شروع کننداگر کارشناس تعذیه هستید می توانید با مشاوره های تغذیه ای به افراد کمک کنید همچنین با فروش برنامه های تغذیه و ورزشی اش می توانید به افراد کمک کنید .در واقع هم مشکلات دیگران را حل نمودید و هم به درآمدی دست یافتید.

نویسنده کتاب شدن

اگر درباره ی موضوع خاصی دانشی دارید می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.خوانندگان یک جزء اصلی در بسیاری از خانواده ها هستند.با بازاریابی مناسب کتاب شما می تواند به عموم معرفی شود و هم فروش بیشتری خواهد کرد و هم به شهرت خواهید رسید. کتاب شما می تواند در زمینه ای باشد که درآن تخصص دارید مثل آشپزی ،املاک و یا مشاوره های نرم افزار بین المللی…

پشتیبانی فنی از راه دور

اگر شما تجربه ی کافی از سخت افزار و نرم افزار رایانه دارید می توانید پشتیبانی چند تا سایت را قبول کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

فروشگاه کالاهای مجازی

با گسترش روز افزون اطلاعات و فراهم شدن و دسترسی به اینترنت این امکان فراهم شده است که به کسب وکارهایی آنلاین بپردازید . در واقع شما می توانید فروشگاهی مثل فروشگاه واقعی ولی به صورت مجازی داشته باشید.

این مطلب را هم بخوانید:   زوج خوشبخت و کارآفرین مریوانی خانه خود را به درمانگاه حیوانات زخمی تبدیل کردند

برای اینکار می توانید یک هاست و دامنه خریداری کنید و کار خود را آغاز کنید.فقط همیشه قبل از شروع کسب وکار طرح و استراتژی کارتان را هم برای خودتان مشخص کنید این کار به پیشبرد سریع اهداف شما کمک خواهد کرد.

فروشنده ی صنایع دست ساز

شما می توانید با هزینه ی کم کسب وکارتان را راه اندازی کنید می توانید مواد لازم برای کار را به صورت عمده خریداری کنید و از اطرافیان سفارش بگیرید . با پیشرفت در کارتان می توانید به یک شغل تمام وقت هم نگاه کنید .و به درآمد ایده ال و کار متناسب با علاقه تان دست یابید.

برگزاری دوره های آموزش آنلاین

هر کاری را که تصور می کنید می توانید به صورت مجازی به دیگران آموزش دهید از آموزش های مجازی کلاس های درسی مثل ریاضی ،فیزیک تصور کنید تا کلاس های مجازی هنری ، آشپزی ، خیاطی و…..در واقع شما تخصص خود را به دیگران هم آموزش می دهید و در قبال این کار هزینه ای هم دریافت می کنید.

توسعه نرم افزار

می توانید برنامه یا اپلیکیشنی بنویسید و نسخه رایگان در اختیار عموم قرار دهید وقتی خوب شناخته شدید و مشتریان و کاربران از برنامه ی شما استقبال کردند نسخه های بعدی را پولی کنید. یعنی مشتریان برای دریافت نرم افزار شما باید پول بپردازند.. خیلی از افراد هستند که حاضرن شما را به عنوان همکار برای توسعه نرم افزار ی که کار می کنند استفاده کنند .

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4572-online-business-ideas.html

برگرفته از وبلاگ کارخانه تبدیل فکر به ثروت

(Visited 178 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما