۱۱ ایده برای کسب درآمد هنگام خواب

۱۱ ایده برای کسب درآمد هنگام خواب

به یاد میآورید که در گذشته در مورد بدهکار بودن به ما هشدار داده میشود، زیرا سود، خواب، مرخصی یا تعطیلی نمیشناسد. خوب، اکنون برعکس این مطلب نیز صادق است.

آیا به پول درآوردن هنگام خواب فکر کرده‌اید؟ آیا به نظرتان جالب نیست؟ از آنجا که ما در عصر سود و بهره زندگی می‌کنیم،  دیگر پول بیشتر درآوردن کار دشواری نیست.

در ادامه ۱۱ ایده برای کسب درآمد هنگام خواب آمده است.

 

۱- یک وبلاگ راهاندازی کنید.

شاید اکثر روش‌های محبوب برای کسب درآمدی منفع، راه‌اندازی یک وبلاگ را پیشنهاد می‌کنند. اگر نام دامنه خود را خریداری کنید و هزینه میزبانی را بپردازید، راه‌اندازی و شروع وبلاگ فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

سپس، شروع به خلق محتوای شگفت انگیزی کنید که مردم به خواندن یا به اشتراک‌گذاری آن علاقه دارند. برای نمونه، اگر شما حسابدار هستید، می‌توانید با مطالب مرتبط با امور مالیاتی به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کنید.

اطمینان حاصل کنید که عناوینی که انتخاب می‌کنید محبوب باشند. اگر به حیوانات خانگی علاقه دارید، شکی وجود ندارد که به اندازه کافی افراد وجود دارند که به سایت شما سر بزنند و بتوانید پول به دست آورید.

 

هنگامی که کارهای زیر را انجام دادید، می‌توانید از وبلاگتان پول به دست آورید:

  • دریافت کمیسیون به عنوان واسطه. این همان جایی است که محصولات یا خدمات افراد دیگر را در سایتتان جای می‌دهید. اطمینان حاصل کنید که این محصولات یا خدمات با وبلاگ‌تان مرتبط هستند. برای نمونه، وبلاگ حسابداری می‌تواند مربوط به حسابداری یا نرم افزار صدور صورتحساب باشد. هنگامی که شریک مربوطه را پیدا کردید، کد منحصر به فردی خواهید داد که هر زمان بازدیدکننده روی لینکی که در سایتتان گذاشته‌اید کلیک کند، شما کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.
  • فروش حاصل از تبلیغات. اگر ترافیک سایت شما بالا است، پس فرصت خوبی برای تبلیغ‌کنندگان است تا سایت شما را بخرند. شما می‌توانید از مبالغ کم مانند تبلیغات کمتر از ۲۰ دلار شروع کنید. با وجود این، شما ممکن است در نهایت می توانید این رقم را به سه رقم تبدیل کنید.
  • یافتن اسپانسر. این روند تا حدودی با فروش تبلیغات در سایت تفاوت دارد. پشتیبانی‌های مالی می‌تواند یکی شدن محتوای پشتیبانی شده یا لوگوی دائمی درج شده در سایت باشد.
این مطلب را هم بخوانید:   ۱۰ ایده ی خلاقانه برای راحت سفر کردن خانم ها

 

۲- فروش معلومات اطلاعاتی خود

اگر معمولاتی در زمینه خاصی دارید، می‌توانید شروع به ایجاد محصولاتی مانند کتاب الکترونیک یا ویدئو نموده و آنها را در وبلاگ خود به فروش برسانید. این روند تلاش بیشتری نسبت به ایجاد و بازاریابی محصولات می‌طلبد اما هنگامی که وارد این وادی شوید می‌توانید کسب درآمد کنید.

 

۳- کسب حق امتیاز

اگر استعداد موسیقی، بازیگری یا نویسندگی دارید، در نتیجه می‌توانید از کارتان حق امتیاز کسب کنید. به عبارت دیگر، افراد باید بابت استفاده از دارایی‌های خلاقانه یا کار شما پول بپردازند.

اگر به اندازه کافی استعداد دارید اما کماکان به کسب حق امتیاز علاقمند هستید، می‌توانید به Royalty Exchange مراجعه کنید. این همان بازاری است که می‌توانید در آن حق امتیازها را بخرید و بفروشید.

 

۴- ایجاد جامعۀ عضویت

اگر به اقتدار خود تردیدی ندارید، می‌توانید جامعه عضویتی ایجاد کنید که در آن ماهیانه برای دریافت محتوای با کیفیت و اطلاعاتی که در دسترس افراد غیرعضو نیست هزینه بپردازید.

۵- نصب پاسخگوی خودکار

دیگر الگوی کسب و کار متداول آنلاین، استفاده از پاسخگویان خودکار برای فروش محصولات، خدمات یا عضویت است.  این همان جایی است که افراد آدرس ایمیل خود را در سایت شما می‌گذارند و ایمیلی خودکار مشتمل بر لینک برای دانلود یا اطلاعات کیفی که ارائه می‌کنید، دریافت می‌کند.

 

۶- وبسایتهای Flip

اگر در ایجاد وب سایت زمان و تلاش کافی به خرج دهید، ترافیک زیادی دریافت خواهید کرد و در نتیجه می‌توانید اقدا به فروش گروه مورد علاقه با فهرست نمودن بازارهایی نظیر Flippa نمایید و با این کار پول زیادی به دست آورید.

این مطلب را هم بخوانید:   ایده ای برای جلوگیری از ریختن بستنی به روی دست و لباس

 

۷- فروش محصولات فیزیکی

درست مانند وبلاگ‌نویسی، روش‌هایی برای کسب درآمد منفعل با فروش محصولات فیزیکی وجود دارد. احتمالاً یکی از بهترین روش‌های شناخته شده، همان فروش خرت و پرت‌های قدیمی در eBay باشد. با وجود این، اگر شما چیزی ندارید که بخواهید بفروشید می‌توانید خرید را رها کنید. این همان جایی است که محصولات خود را به شرکتی در eBay یا آمازون می‌فروشید و بدین ترتیب می‌توانید از بقیه موارد از جمله حمل و نقل خیالتان راحت باشد.

همچنین می‌توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با استفاده از Shopify راه‌اندازی کنید. آنها در واقع به شما چیزی که برای فروش آنلاین محصولات خود نیاز دارید از فروشگاه آنلاین تکمیلی تا برخورداری از دکمه خرید در کانال‌های رسانه اجتماعی خود، ارائه خواهد شد.

 

۸- سرمایه گذاری در موجودی یا سهام

هنگامی که بر موجودی سرمایه‌گذاری می‌کنید شما به یک سهامدار تبدیل می‌شوید. این روند شما را شایسته دریافت سود سهام می‌نماید. سرمایه‌گذاری در سهام، روشی محبوب برای دریافت درآمد منفع است و به لطف اینترنت، جستجو و سرمایه‌گذاری بر سهام خودتان است.

به خاطر داشته باشید که سهامی که بر آن سرمایه‌گذاری می‌کنید می‌تواند بنا بر مراحل مختلف زندگی دستخوش تغییر کند. برای نمونه، من به دنبال سرمایه‌گذاری هستم که دخترم از آن منتفع شود، مانند برنامه CA529 که برای شهریۀ دانشگاه می‌تواند از آن استفاده کند.

۹- درخواست وام همتا به همتا

شرکت‌هایی نظیر LendingClub، Prosper و هارمونی صنعتی جدید را ایجاد کرده است که در آن هر کسی می‌تواند وام دهنده باشد. آنها شما را با مشتریانی که مشکل تامین وام از بانک دارند مرتبط خواهند ساخت. شما می‌توانید نرخ بهره بالاتر از وام درخواست کنید زیرا به صورت مستقیم با وام گیرنده معامله می‌کنید.

این مطلب را هم بخوانید:   پرورش قورباغه، درآمدی برابر با یک چاه نفت

 

۱۰- اجاره اموال

به لطف Airbnb، می‌توانید منزل خود را در زمان تعطیلات یا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، اجاره دهید. همچنین می‌توانید پارکینگ، گاراژ یا فضای دفتری غیرقابل استفاده را اجاره دهید. این هم می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد و فقط زحمت آن درج یک آگهی است.

 

۱۱- استخدام واسطه

این روند به عنوان آربیتراژ (بهاورزی) شناخته شده که در آن فردی دیگر کار شما را انجام می‌دهد. برای نمونه، می‌توانید از شرکت طراحی وب یا خدمات پیاده‌روی حیوان خانگی استفاده کنید، اما پیاده‌روی حیوان خانگی یا کدینگ را به فردی دیگر، برون‌سپاری کنید.

 

entrepreneur.com

 

(Visited 253 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما