۱۰ ایده برای کار و درآمد

۱۰ ایده برای کار و درآمد

مقاله امروز ۱۰ ایده برای کار و درآمد را معرفی میکنیم; که توسط یکی از اعضای خلاق تیم آموزشی ماهان تیموری با ساعتها تفکر ایده های خود را در اختیار ما قرار داده اند.
تاریخی که در مقابل ایده ها مشاهده می شود روز دقیقی است که این ایدها خلق شدن البته ممکن است برخی از ایده ها تاکنون عملی شده باشند اما امیدواریم که این ایدها برای خلاق شدن و راه اندازی قوای خلاقیت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

۱٫شیرینی سفارشی (۹/۵/۹۴)

این کیک و شیرینی پزی در کنار کار خود گوشه بازار شیرینی و کیک های ۳ بعدی سفارشی را دارا می باشد. اعضای تیم ; از دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته هنر می باشند یا از شیرینی پزهایی که ذوق هنری در آنها نهفته باشد.

در این شیرینی پزی چند تیم وجود دارد تا بینشان رقابت ایجاد شود و از مشتریان درباره کار آنها نظرسنجی می شود.اکثر کیک ها بصورت سنتی شکل و مزه دارند; این ساختار در اینجا شکسته شده و از ذوق هنری و تجربه کاری ;اعضا برای تولید شیرینی و کیک هایی با مزه ها و شکل های مختلف استفاده می شود; تمام اعضا بالاخص با رعایت کامل بهداشت می باشند.بنا به درخواست مشتریان ; آنها می توانند از نزدیک از کارگاه شیرینی پزی به عنوان برای جلب نظر مشتری بازدید کنند.

 

 

۲٫تنقلات طعم دار (۹/۵/۹۴)

بچه های امروزی تنقلاتی مثل چیپس و پفک و از این قبیل میخورند که این هله هوله ها هم جلوی غذای اصلی را میگیرد و هم برایشان ضرر دارد.

این مطلب را هم بخوانید:   کدام گیاهان دارویی مشتریان جهانی دارند؟

منظور از تنقلات در این طرح ; تنقلاتی می باشد که در گذشته فقط به این عنوان شناخته میشد از قبیل انجیر ; کشمش و…

این طرح درمورد طعم دار کردن این تنقلات با مزه های دیگری مثل میوه ها می باشد ;که بچه ها را با آن بتوان تشویق به خوردن کرد; مثلا انجیر همراه با طعم پرتقال و…

 

۳٫کنسرو گوجه فرنگی خورد شده (۱۰/۵/۹۴)

با توجه به اینکه در حال حاضر غذاها و مواد غذایی نیمه آماده ;رشد فراوانی داشته است لذا برای یک سری از غذا ها از گوجه فرنگی خورد شده استفاده می شود از جمله: املت ، پلوگوجه ، سالاد ، بعضی از خورشت ها برای خوش طعم کردن.

بر روی این کنسرو ها دستور چند نوع غذا که با اضافه کردن گوجه فرنگی خرد شده مزه بهتری پیدا می کند نوشته شده است.

 

۴٫جذب سرمایه (۱۰/۵/۹۴)

این سایت و مرکز واسطه بین سرمایه گذار و شخص دارای ایده و طرح اقتصادی می باشد بدین صورت که ; شخصی که دارای طرح اقتصادی می باشد بیزینس پلن خود را به این مرکز ارائه می کند و بررسی می شود و در مقابل سرمایه گذاری که دنبال ایده مناسبی میگردد به مرکز مراجعه کرده و مورد خود را عنوان میکند.

بهترین گزینه ها با توجه به مناسب بودن برای هم ، به آنها معرفی می شود.

 

۵٫دوره کمک های اولیه (۱۰/۵/۹۴)

این دوره مخصوص کودکان می باشد و خود دارای بخش های مختلف می باشد از جمله: بیماری های قلبی ، صرع ، فشار خون و… که می تواند در قالب بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده شود.

این مطلب را هم بخوانید:   انتخاب شیوه ارتباط اینترنتی مناسب

خانواده هایی که یکی از اعضای خانواده شان دارای بیماری مزمنی می باشد بیشتر به این دوره ها احتیاج دارند.

 

۶٫تولید میوه های کمیاب (۱۰/۵/۹۴)

از آنجایی که در هر موقع از سال ، تمام فصول در ایران وجود دارد و با توجه به انواع خاکهای مختلفی که در ایران وجود دارد می توان هر نوع میوه خاص و معمولی را در ایران زیرکشت برد. میوه هایی مثل: فوجی آ ، کرانبری ، بلوبری ، گواوا ، ستاره و…

 

۷٫تولید میوه های وارداتی (۱۰/۵/۹۴)

۴ نوع میوه اجازه واردات را دارا می باشند که شامل موز ، آناناس ، نارگیل و انبه می باشد و بقیه میوه ها بصورت قاچاق وارد می شود. این واردات بخاطر نیاز کشور می باشد و با توجه به اینکه ایران از نظر آب و خاک و هوا ، در هر فصل از سال مناسب برای کشت در قسمتی می باشدلذا تولید این میوه ها در سطح گسترده می تواند باعث ارزآوری برای کشور به همراه سود فراوان شود.

 

۸٫تولید لوازم آرایش (۱۰/۵/۹۴)

ایران از نظر جمعیت ۱۷ امین کشور و در مصرف لوازم آرایش اولین کشور می باشد.

سالانه تنها حدود ۱ میلیارد دلار لوازم آرایشی بصورت رسمی وارد می شود و مابقی غیر رسمی می باشد. سهم زیادی از بازار در دست محصولات ازران و بی کیفیت چینی می باشد.یکی از دلایل این امر ، وارد نشدن رقبای داخلی بصورت گسترده می باشد.

 

۹٫تولید لامپ های دیودی (۱۲/۵/۹۴)

نسل بعد از لامپ های ال ای دی ، لامپ های دیودی می باشد که هنوز وارد ایران نشده است. ولی نسبت به نوع ال ای دی مصرف کمتری دارد. در ایران لامپ های کوچک دیودی وجود دارد که بصورت خطی می باشد ولی به شکل مصرف خانگی در ایران هنوز وجود ندارد.

این مطلب را هم بخوانید:   آیا می‌شود با پول خوش‌بختی خرید؟

 

۱۰٫سرویس شبکه ای ماهواره ای محدود (۱۲/۵/۹۴)

قسمتی از قشر جامعه ما ، قشر مذهبی هستند. این طرح یک شبکه خانگی است که بجای ماهواره از طریق خط تلفن به تلویزیون متصل می شود و یک سری از کانالهای ماهواره که مناسب برای این قشر می باشد را بر روی این بستر مهیا می کند.

این طرح در بعضی از کشورهای عربی اجرا شده است و مثل شارژ ماهیانه اینترنت ، اشتراک دارد.

 

ایده پرداز : محمد محمدی

تیم آموزشی ماهان تیموری

(Visited 317 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

نظر (1)

ترک کردن دیدگاه شما