کافه ای که قهوه را در نان بستنی قیفی سرو می کند

کافه ای که قهوه را در نان بستنی قیفی سرو می کند

نوشیدنی هایی که در کافه ها سرو می شوند همیشه با دکور زیبایی همراه هستند که آدم حیفش می آید از آنها عکس نگرفته و تصاویر این طراحی های زیبا را با دوستانش به اشتراک نگذارد. شاید برای همین است که بخش بزرگی از تصاویر آپلود شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام را همین نوشیدنی ها به خود اختصاص داده اند.

از لیوان هایی که شبیه لامپ هستند، گرفته تا انواع قهوه و موکا و کاپوچینوهایی که در فنجان ها به شکل های بسیار زیبا و خاص تزئین و سرو می شوند، سرگرمی کاربران اینستاگرام را تشکیل داده اند. اما آیا تاکنون فکر کرده اید که خوشمزه هایی که هیچ ربطی به هم ندارند را با هم ترکیب کرده و یک خوراکی تازه با شکل و قیافه جدید کشف کنید؟

مثلا می توانید تصور کنید که لقمه های مکزیکی کسادیا به دسر تبدیل شوند؟ نخستین پاسختان بدون شک نه خواهد بود زیرا مثلا استفاده از مواد شیرینی پزی در تهیه یک غذا به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی رسد. اما تصور کردن آن که نه هزینه ای دارد و نه مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

این دقیقا کاری بوده که «سوزان برندون» انجام داده؛ خیال پردازی، تصویری سازی ذهنی و در آخر، اجرای ایده ها.

 

 

طرح جالب وی این بوده که دو خوراکی نامربوط، یعنی قهوه داغ و نان بستنی قیفی را به یک دسر خوش طعم بدل کرده است. برای این منظور، فضای داخلی قیف وافلی بستنی را با شکلات مایع پر می کند. سپس نوشیدنی قهوه را درون آن ریخته و با کف و خامه تزئین می نماید.

این مطلب را هم بخوانید:   ایده‌های جدید و خوشمزه برای پخت بلال

 

 

طرفداران این خوراکی و ایده خلاقانه سوزان، تجربه خود را این روزها با هشتگ #CoffeeInACone در اینستاگرام با دوستانشان به اشتراک می گذارند.

 

dailymail

 

 

(Visited 537 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما