چگونه در پاییز فروش بیشتری داشته باشیم؟

چگونه در پاییز فروش بیشتری داشته باشیم؟

در این بازار پررقابت فعلی کسب و کار در جهان، به روز نگه داشتن کمپین‌های بازاریابی حیاتی است. این ۷ پیشنهاد جدید به شما کمک می‌کند که از پاییز امسال، تغییرات جدید و مهمی را روند بازاریابی و فروش خود ایجاد کنید.

۱) دقیق‌تر گوش کنید

بازاریابی هوشیارانه کاملا به درک مشتری وابسته است. نه تنها باید بدانید که مشتریانتان چه کسانی هستند و چه چیزی می‌خرند بلکه باید کاملا آگاه باشید که چرا می‌خرند و چرا تصمیم می‌گیرند که از شما خرید کنند. تلاش های خود را برای ایجاد گفتگو از طریق شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها بیشتر کنید و یا اینکه کارکنان خود را آموزش بدهید تا مستقیما از مشتریان بازخورد بگیرند.

۲) پیشنهاد‌های خاص

از مشوق های کوتاه مدت استفاده کنید تا توجه مشتریان‌تان به پیشنهاد ویژه و کوتاه‌مدتی که ارائه کرده‌اید جلب شود. مشتریانی که با آگاهی کامل از قیمت ها خرید می‌کنند به دنبال قیمت مناسب و محصولی ارزشمند هستند و پیشنهادهای ویژه شما در اغلب گروه های اقتصادی پذیرفته شده خواهد بود. استفاده از کوپن‌های خرید (که در کشورمان هنوز چندان متدوال نشده) می‌تواند راه حل خوبی برای شروع این پیشنهادها باشد.

۳) در برنامه خود برای یافتن مشتریان جدید تجدید نظر کنید

در طول تابستان ممکن است روند یافتن مشتریان جدید، برای شما پیچیده شده باشد. از این پس به دقت از کسانی که با شما برای اولین بار تماس می گیرند، بپرسید که اولین بار چگونه کسب و کار شما را شناخته اند. کاری کنید که بتوانید نتایج تبلیغات آنلاین و آفلاین خود را به دقت دریافت کنید و متوجه شوید که چه کسی توسط کدام نوع تبلیغ به شما رسیده است.

این مطلب را هم بخوانید:   چرا عدد ۹ از چنین قدرتی برخوردار است؟

۴) بر روی ایده‌های نو تمرکز کنید

برای دست یافتن به ایده های نو لازم نیست که بر روی تیم کوچک خود و یا کارکنان بازاریابی‌تان تمرکز کنید. با همه کارکنان جلسات رویش فکری برگزار کنید و به شخصی که توانست ایده فوق العاده‌ای بدهد جایزه‌های خوب در نظر بگیرید. اگر تیم‌تان برای این کارها به اندازه کافی بزرگ نیست یک گروه آنلاین از اصلی‌ترین مشتریان‌تان ایجاد کنید و از آن‌ها بخواهید که در ارائه ایده‌های نو به شما کمک کنند.

۵) در کمپین‌های ایمیلی خود تجدید نظر کنید

آیا شما تا بحال پیشنهادهای ویژه خود را از طریق ایمیل برای کاربران‌تان ارسال کرده اید؟ از پاییز امسال، ارسال ایمیل ها با پیشنهادهای ویژه را بصورت مرتب هفتگی یا دو هفته یک‌بار، زمان بندی کنید. به زودی متوجه می‌شود که کدام پیغام‌ها یا مشوق‌ها منجر به فروش و جذب مشتری جدید می‌شوند.

۶) بخشندگی خود را بیشتر کنید

تحت شرایطی که مسئولیت اجتماعی موضوع مهم و کمیابی شده است، مشتریان و بینندگان بیرونی دوست دارند که شما را بعنوان یک شهروند نمونه قبول کنند پس حضور در جمع‌های عام‌المنفعه را از یاد نبرید. یک کمپین طراحی کنید و سود حاصل از آن را به موسسات خیریه بدهید، فقط قبل از هر چیز مطمئن باشید که مقدمات لازم برای رسانه‌ای شدن کمپین خود را آماده کرده‌اید.

۷) محتوای خود را به روز کنید

آخرین باری که محتوای سایت خود را به روز کرده اید و نوشته های جدید و تازه برای آن نوشته‌اید کی بوده است؟ مطمئن باشید که از امسال افراد بیشتری به سراغ سایت شما خواهند آمد، پس خود را جای آن‌ها بگذارید. محتوای جز به جز مراحل خرید را جذاب کنید و یک وبلاگ فعال برای خود راه بیاندازید.

(Visited 70 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما