فروش صدف تازه در دستگاه‌های خودکار در فرانسه

فروش صدف تازه در دستگاه‌های خودکار در فرانسه

علاوه بر دگرگونی های سیاسی و اقتصادی اخیر در فرانسه، به زودی یک تغییر فرهنگی مهم نیز در آن کشور روی خواهد داد. فرانسوی ها به زودی در کنار خرید شکلات و نوشابه های گازدار، صدف زنده از ماشین های اتوماتیک خرید خواهند کرد.

به این ترتیب انتظار می رود که این خوراکی شیک، در ساعات غیراداری بیشتر به فروش برسد. یکی از پیشگامان این ابتکار «تونی بارتلو» صاحب یک کشتزار پرورش صدف است، که دستگاه خودکار او در جزیره «ایل دو ره»در ساحل غربی فرانسه ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته انواع مختلف صدف به اندازه های گوناگون می فروشد.

یک جهانگرد ۴۵ ساله در «ایل دو ره» به گزارشگر رویترز گفت:« عالی است. هر وقت بخواهیم ، حتی نیمه شب، اگر هوس خوردن صدف کنیم، می توانیم صدف تازه بخوریم.»

کابین یخچال دار در جزیره «ایل دو ره » یکی از اولین نمونه های این ماشین ها ست که مثل فروشنده های خودکار دفاتر کار و ایستگاه های قطار در همه جای دنیا، بدنه شیشه‌ای دارد تا مشتریان ببینند چه می خرند.

فروش گوشت نرم صدف ها از طریق ماشین خودکار، کار سختی است چون برعکس ماشین های فروش شکلات و نوشیدنی، باید در نظر داشت که صدف خیلی زود فاسد می شود و می تواند موجب مسومیت غذایی شود.

(Visited 60 times, 1 visits today)
این مطلب را هم بخوانید:   نخستین پارک تفریحی ویژه موادغذایی، در بولونی ایتالیا

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما