رنگ کفش هایتان را خودتان را عوض کنید

صنعت مد یکی از صنایع محبوب طراحان و افراد می باشد و در این میان کفش یکی از مهم ترین بخش های این صنعت را تشکیل می دهد. افراد همواره سعی دارند کفش هایی متناسب با لباس های خود انتخاب کنند. کفش های ShiftWear تحول عظیمی را در صنعت مد ایجاد خواهند کرد. این کفش ها دارای صفحه نمایشی از جنس E Ink بر روی بدنه خود می باشند که می تواند با اپلیکیشن موجود بر روی گوشی و تبلت ارتباط برقرار کند. نتیجه این ارتباط تغییر طرح کفش با استفاده از اپلیکیشن می باشد. شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن به عنوان طرح کفش خود انتخاب کنید.

untitled

این فناوری در نتیجه تولید قطعات الکترونیکی قابل انعطاف بوجود آمده است. شما می توانید به راحتی از این کفش های دیجیتال استفاده کرده و طرح مورد نظر خود را بدون هیچگونه محدودیتی بر روی کفش خود قرار دهید. دیگر نیازی نیست برای متناسب کردن ترکیب رنگ لباس های خود کفش های جدیدی خریداری کنید.

e-ink-display-custom-shoes-shiftwear-6

همانطور که می دانید صفحه نمایش های E Ink که پیشتر نیز بر روی کتابخوان های Kindle و Nook به کار برده شده بودند مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و این بدین معناست که صفحه نمایش موجود بر روی کفش با یکبار شارژ یا تعویض باتری به مدت ۳۰ روز رنگ های مورد نظر شما را نشان خواهد داد. این صفحه نمایش قادر به نمایش تصاویر متحرک نیز می باشد اما تصاویر متحرک شارژ باتری را به سرعت کاهش می دهند. سازندگان این کفش ها قصد دارند در آینده این کفش ها را به سیستم شارژ وایرلس مجهز کنند. در صورت تحقق این ایده شما می توانید کفش های خود را در جاکفشی منزل خود شارژ نمایید.

این مطلب را هم بخوانید:   پرداخت با اثرانگشت جایگزین کارت های اعتباری می شود

e-ink-display-custom-shoes-shiftwear-15

فناوری دیگری که شرکت در حال حاضر بر روی آن تلاش می کند ایجاد کفش هایی است که با حرکت باتری داخل خود را شارژ کنند. این فناوری Walk-N-Charge نام دارد که توسط برخی از سازنده ها به منظور تامین انرژی مورد نیاز باتری تلفن همراه از طریق کفش استفاده می شود.

e-ink-display-custom-shoes-shiftwear-4

اپلیکیشن ShiftWear برای سیستم عامل iOS، اندروید و ویندوز عرضه شده است بنابراین افراد به راحتی می توانند از طریق تمام پلت فرم ها تصاویر مورد نظر را بر روی کفش خود نشان دهند. یکی از ویژگی های برتر صفحه نمایش به کار برده شده بر روی این کفش ها این است که در نور کم نیز نشان داده می شوند.

e-ink-display-custom-shoes-shiftwear-1

جالب ترین ویژگی این کفش قابل شستشو بودن آن حتی در ماشین لباس شویی می باشد. این پروژه فوق العاده در حال حاضر برای جلب سرمایه تلاش می کند و در عرض ۱۰ روز توانسته است ۲۵۰۰۰ دلار سرمایه کسب کند. مدت زمان جذب سرمایه این استارتاپ یک ماه می باشد و امید است بتواند با سرمایه کسب شده استارتاپ خود را راه اندازی نماید.

e-ink-display-custom-shoes-shiftwear-4

این استارتاپ اعلام کرده است کفش ها در سه رده ضعیف، متوسط و پیشرفته عرضه خواهند شد و تفاوت عمده آنها در صفحه نمایش به کار برده می باشد. قرار است این کفش ها از اواسط سال ۲۰۱۶ عرضه شوند.

مترجم:رسول رحیمی

(Visited 216 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما