ایده جالب و عجیبی برای کسب درآمد

ایده جالب و عجیبی برای کسب درآمد

شرط می بندم که هیچ وقت باور نمی کنید کسی بتواند با ایستادن در صف برای دیگران خرج زندگی خود را تامین کند. ولی ما برای شما یک سورپرایز داریم. این کار امکان پذیر است و شما نیز می توانید آن را امتحان کنید.

یک مرد باهوش در شهر نیویورک درآمد قابل توجهی را از ایستادن در صف بدست می آورد، که همان طور که از نام آن بر می آید نشستن یا ایستادن در یک صف طولانی از مردم است که بیشتر به تماشا کردن مناظر شباهت دارد تا در صف ایستادن.

رابرت ساموئل موسس شرکت “Same Ole Line Dudes” با نام اختصاری “SOLD Inc”
رابرت ساموئل موسس شرکت “Same Ole Line Dudes” با نام اختصاری “SOLD Inc”

کمپانی “Same Ole Line Dudes” یک شرکت حرفه ای در حوزه ی ایستادن در صف است که در شهر نیویورک و توسط رابرت ساموئل تاسیس شده و آینده ی درخشانی دارد. وی به طور اتفاقی و در روز اول فروش جهانی گوشی آیفون ۵ اس به فکر تاسیس چنین شرکتی افتاد.

ساموئل می دانست که برای این گوشی متقاضیان بسیاری وجود خواهد داشت و همه برای خرید آن به مراکز فروش هجوم خواهند برد بنابراین در سایت “Craigslist” یک آگهی منتشر کرده و اعلام نمود که برای ایستادن در صف گوشی آیفون جدید برای یک شخص دیگر آمادگی دارد. اما او اصلا نمی دانست که این آگهی ساده آینده ی شغلی او را به کلی تغییر می دهد.

ساموئل اولین روزی که برای پول در صف گوشی آیفون ۵ اس قرار داشت را به خاطر می آورد و در این باره چنین می گوید: ” من نوبتم را فروختم، دوباره به انتهای صف رفتم و چندین بار دیگر نیز نوبتم را فروختم و در نهایت ۳۲۵ دلار کاسب شدم”.

این مطلب را هم بخوانید:   اگربرای تجارت پولی ندارید این راه ها را انتخاب کنید

به نظر من او یک نابغه است!

اگر فکر می کنید که ۳۲۵ دلار برای یک روز درآمد زیادی است این را گوش دهید: رابرت در یک روز ۱۴٫۰۰۰ دلار برای ایستادن در صف گوشی آیفون بدست آورد.

از آن روزی که ساموئل آگهی خود را در سایت “Craigslist” منتشر کرد شرکت او تاسیس شد و او در حال حاضر مسئول برنامه ریزی شرکتی با حدود ۲۰ نفر کارمند است که به او کمک می کنند برای مشتریانش در صف بماند. برخی از این افراد روزی دوستان دوران مدرسه ی او بوده اند و برخی دیگر نیز کسانی هستند که تنها در خیابان با او ملاقات کرده و از ایده ی او خوششان آمده است.

این افراد نیز به اندازه ی ساموئل در این شغل جدید موفق بوده اند. درآمد متوسط هفتگی این تیم در حدود ۲٫۰۰۰ دلار است. اما چطور چنین رقمی ممکن است؟!

بنظر می رسد که چندین فاکتور در میزان درآمد این افراد موثر است. کارمندان شرکت “Same Ole Line Dudes” برای دو ساعت اول انتظار در صف ۴۵ دلار می گیرند و بعد از آن برای هر نیم ساعت مبلغ ۱۰ دلار به آن اضافه می شود. اما اگر دیر آن ها را خبر کنید یا وضعیت جوی مناسب نباشد هزینه ی بیشتری باید بپردازید.

از ساموئل پرسیده شده که افراد شرکت وی بیشتر برای ایستادن در صف چه چیزهایی استخدام می شوند و او گفته که بیشترین استخدام ها برای ایستادن در صف شیرینی جات “Dō Cookie Dough” است.  با این حال ساموئل و دوستانش کارهای دیگری غیر از ایستادن در صف نیز انجام می دهند. آن ها علاوه بر این که ساعت ها و ساعت ها در صف منتظر می مانند بلکه برای تحویل دادن کالایی که منتظر آن بوده اند نیز از مشتریان خود مبالغ جداگانه ای دریافت می کنند. ساموئل در این باره می گوید: ” من یک بار تعدادی کرونات (cronut)، نوعی شیرینی شبیه دونات، را در شهر بالتیمور در ایالت مریلند تحویل دادم و مشتری هزینه ی آن را پرداخت کرد”.

این مطلب را هم بخوانید:   ایده هایی برای این که در عکس ها ظاهر خوبی داشته باشید

ساموئل تایید کرده که کسب و کار او به اصطلاح سکه است و برای دریافت دستمزد هیچ مشکلی با ساعت ها ایستادن در صف ندارد. اگر چه ممکن است برخی از افراد از ایستادن در صف برای دیگران دیوانه شوند اما ساموئل می گوید که در مدت انتظار با کتاب خواندن، بازی با موبایل، گوش دادن به موسیقی و صحبت کردن با دیگر افراد حاضر در صف خود را مشغول نگه می دارد.

با توجه به موفقیت کسب و کارش به نظر نمی رسد که ساموئل به این زودی دست از این شغل پردرآمد خود بردارد. وی در این باره می گوید: “رییس خود بودن زیبایی های خاص خودش را دارد. اگر بخواهم کار کنم، اگر بخواهم بیرون بروم و برای درآمد بیشتر در صف بمانم به راحتی می توانم این کار را بکنم. و اگر نخواهم این کار را بکنم می توانم اعضای دیگر تیمم را برای این کار بفرستم”.

 

منبع: elitedaily
(Visited 1241 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما