ایجاد درآمد بالا با ایده های خلاقانه

ایجاد درآمد بالا با ایده های خلاقانه

ایده های خلاقانه: برخی از افراد به دلیل مشغله های فکری; کمبود اعتماد به نفس و شعارهایی از قبیل نبود امنیت شغلی; رکود اقتصادی و … حاضر به عمل کردن نیستند. اما دوستان شما برای موفقیت و به نتیجه رسیدن باید دست از شکایت بردارید; هر مسئله ای که شما قادر به شکایت از آن هستید قابل تغییر است.

صد در صد مسئولیت زندگیتان را به عهده بگیرید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید.

در اینجا ایده های خلاقانه ای را در اختیار شما دوستان می گذاریم که امیدواریم مفید فایده قرار گرفته و بتوانید با این ایده ها و یا ایده های جدیدی که به ذهنتان می رسد، کسب و کار پرسودی را راه اندازی نمایید.

۱- ایجاد یک پیست اتومبیل رانی بدون محدودیت سرعت

ایجاد یک پیست که محدودیت سرعت ندارد ;و هر خودرویی در زمان مشخصی که برایش تعیین شده میتواند هر چقدر که میتواند در آنجا گاز بدهد و با سرعت حرکت کند. در این مجموعه جنگل و دریاچه و بگونه ای طبیعت وجود دارد.

سکو نیز برای تماشاچیان قرار دارد.

۲- ایده ای برای لاستیک خودرو

در گذشته و کم و بیش در حال حاضر لاستیک های دور سفید وجود دارد; حالا تصور کنین همین طرح ولی بجای دور سفید ; همرنگ رنگ خودروی شما باشد. اینگونه نمای بهتری میتواند برای رینگ نیز داشته باشد; در این طرح میتواند رینگ هایی وجود داشته باشد که همرنگ رنگ دور لاستیک باشد.

 

۳- جعبه نگهدارنده شیرینی

جعبه شیرینی که دارای یک تلق (شاید از جنس پلی اتیلن) باشد که باعث می شود که شیرینی ها دیرتر بیات شوند; روی آن سوراخهایی می باشد که با فرو کردن انگشت در آن باز می شود ( در زمانی که شیرینی گرم است مورد استفاده می باشد); این سوراخهای بسته روی خود جعبه نیز وجود دارد.

این مطلب را هم بخوانید:   ایده هایی که شما را باهوش‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد

 

۴- جایی برای درب قابلمه

جای درب قابلمه که روی آن قرار میگیرد; قسمت بالا که درب در آن قرار میگیرد بصورت دوشاخه میباشد که بوسیله قاپک گیر میکند.

 

۵- شمع مغناطیسی

کار روی ایده شمع مغناطیسی برای خودرو; این شمع با ایجاد میدان و نوسان مغناطیسی باعث مشتعل نمودن مخلوط سوخت و هوا می شود.

 

۶- پیست مصنوعی اسکی

ساخت یک مجموعه پیست اسکی مصنوعی که برف ساختگی در آن می بارد.

نمونه آن در دبی انجام شده است. مناسب برای جاهایی مثل کیش و قشم که مناطقی توریستی می باشد.

 

۷- تولید گاز کولر خودرو

ایجاد یک کارخانه تولید گاز کولر خودرو با کیفیت بالا . نمونه های داخلی کیفیت لازم را ندارند.

 

۸- شرکت انیمیشن سازی

تاسیس یک شرکت انیمیشن سازی خارج از ایران و مشارکت با کمپانی های خارجی و انتقال این علم به داخل ایران; اسفندیار احمدیه پدر انیمیشن ایران می باشد.

 

۹- شرکت ساخت مستند

ایجاد یک شرکت بزرگ با تجهیزات بسیار پیشرفته و حرفه ای در زمینه عکاسی و فیلم برداری; کار این شرکت تهیه فیلم های مستند کوتاه و بلند از طبیعت ایران می باشد. فروش این محصولات به شبکه های مختلف جهان راه درآمد زایی این شرکت می باشد.

 

۱۰- ایجاد کانال توریستی و جهانگردی

ایجاد یک کانال بین المللی توریست و جهانگردی که به چندین زبان مختلف دنیا می تواند درجا تبدیل شود و نمایش دهد ازجمله فارسی ، انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، ترکی ، عربی و … از آنجایی که این کانال به زبانهای مختلف نمایش داده می شود از هر کشوری بابت پخش برنامه شان پول دریافت می شود. این کانال برای تبلیغات بین برنامه هزینه دریافت میکند.

این مطلب را هم بخوانید:   ۷ ایده برای جدی گرفته شدن کسب و کارتان

 

ایده پرداز: محمد محمدی 

تیم آموزشی ماهان تیموری

(Visited 241 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما