تعطیلات آخر هفته افراد ناموفق چگونه می گذرد؟

 تعطیلات آخر هفته افراد ناموفق چگونه می گذرد؟

بیشتر افراد در طول هفته کار می کنند تا بتوانند یک آخر هفته خوب را تجربه کنند و آنچه در این زمان ها انجام می دهند می تواند تفاوت میان افراد موفق و ناموفق را مشخص کند.

در این نوشته به ۱۱ کاری اشاره خواهد شد که عمدتا افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می دهند. با این امید که بتوانیم با تمرین بیشتر در گروه افراد موفق قرار بگیرم.

1

این برنامه ریزی تنها به معنای داشتن یک برنامه کلی است و منظور از آن داشتن لحظه به لحظه برنامه های مدون شده نیست. با این کار می توان از وقت استفاده بهتری کرده و برای برخی از فعالیت های مفرح بخش تفریحی هم اقدام کرد.

2

شاید در طول هفته زمان کافی برای افرادی که دوست شان داریم را پیدا نکنیم بنابراین شاید خوب باشد که این کار در تعطیلات آخر هفته انجام پذیرد.

3

گوشی های خود را در گوشه ای بگذارید. کاری به کار ایمیل های تان نداشته باشید و همکاران تان را هم توجیه کنید که پاسخگوی آنها نخواهید بود. اجازه ندهید که به تکنولوژی اعتیاد پیدا کنید.

4

چه تنها باشید و چه زمان هایی را با دوستان خود سپری کنید همواره به خاطر داشته باشید که برای رضایت و شادی خود کاری انجام دهید.

5

ممکن است که در طول هفته بسیار خسته شده باشید یا شب جمعه هم تا دیر وقت در مهمانی بوده اید. در هر حال خوابیدن بیش از اندازه در طول تعطیلات، می تواند روند خواب شما در طول هفته را به هم بزند.

این مطلب را هم بخوانید:   ویژگی کارآفرینان موفق

7

تمام طول هفته را زیر فشار فراوان کار کرده اید و زحمت کشیده اید بنابراین بهتر است به جای خرج کردن تمام آنچه پس انداز کرده اید به انجام کارهای کم هزینه تری بپردازید که باعث شادی شما هم بشود.

8

در طول هفته پرمشغله ای که سپری کرده اید، امکان دارد که زمانی را پیدا نکرده باشید که به اهداف و کارهای مهمی که در زندگی دارید نظری بیافکنید. بسیار خوب است که در تعطیلات آخر هفته زمانی را به این کار اختصاص دهید.

9

روزهای چهارشنبه یا برای افرادی که پنجشنبه ها هم کار می کنند زمان مناسبی است که به کارهای شنبه هم نظری داشته باشند و برای انجام آنها آمادگی لازم را کسب کنند اما این بدان معنا نیست که تمام طول تعطیلات خود را به کار کردن اختصاص دهید.

10

بیرون رفتن از منزل در طول تعطیلات بی شک می تواند بسیار موثر باشد. اما گاهی تنبلی مانع می شود که افراد در طول تعطیلات آخر هفته از خانه خارج شوند. به همین دلیل هم ممکن است حوصله شان سر برود.

11

برعکس برخی از افراد هستند که برای خود بیش از اندازه برنامه ریزی می کنند و تمام لحظات تعطیلات خود را پر می کنند. برای اینکه بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید و در کارتان هم موفق تر باشید، بهتر است کمی هم استراحت کنید و باتری تخلیه شده انرژی خود را اندکی شارژ کنید.

12

جمعه شب زمان مناسبی است که فرد برای طول هفته ای که در راه است برنامه ریزی کند. در این زمان می توان فهرستی از کارهایی که باید در طول آن هفته انجام داد را مشخص و یادداشت کرد. حتی می توان این کار را با فکر کردن به آنها انجام داد. افراد ناموفق عمدتا توفیقی در انجام این کار ندارند.

(Visited 138 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما