یک آگهی چشمگیر و خلاقانه در نیازمندی‌های روزنامه

یک آگهی چشمگیر و خلاقانه در نیازمندی‌های روزنامه

یک مدیر خلاق کلمبیایی به نام «فیلیپه سالازار»، با انتشار آگهی خلاقانه و البته غیر معمولی که تنها از چینش اعلانها به دست آمده بود، رویکرد منحصر به فرد خود را به متقاضیان نشان داد و با سیلی از درخواستهای مردم برای طراحی دکور آشپزخانه منازلشان مواجه شد.

۳

ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر می‌رسد. اما در اینجا روشی بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از مابقی به طور کامل جدا نماید.

مدیر خلاق کلمبیایی «فیلیپه سالازار»، در این آگهی غیر معمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده نموده است. او به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.

یک آگهی چشمگیر و خلاقانه در نیازمندی‌های روزنامه
یک آگهی چشمگیر و خلاقانه در نیازمندی‌های روزنامه

خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر مانده‌اند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطه‌ای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است.

پس از بررسی نزدیک‌تر است که معلوم می‌شود «سالازار» برای ایجاد یک آشپزخانه سه بعدی یا ۳D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب نموده است.

به نقل از معماری نیوز، چاپ، به طور واضح، کابینت‌های بالایی و پایینی، اجاق گاز، همراه با هود پخت و پز، و ماشین ظرفشویی را فرم بخشیده و نشان می‌دهد. جای تعجب نیست که این مفهوم هوشمندانه شدیداً موفق بود.

این مطلب را هم بخوانید:   بیلبوردهای کاربردی

۲آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهره گیری از این تبلیغ لذت می‌برد امری که «سالازار» برای آن امیدوار بود.

(Visited 224 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما