نخستین قهوه بی رنگ جهان

نخستین قهوه بی رنگ جهان

در ابتدای صبح، هیچ چیز به اندازه یک قهوه تلخ و داغ نمی تواند خواب را از سر پرانده و موجب شادابی شود. عطر و طعم عالیِ قهوه باعث شده تا به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم در سراسر دنیا بدل شود. اما همین نوشیدنی پر طرفدار، معایبی هم دارد که یکی از بارزترین آن ها، لک کردن دندان هاست.

چاره این امر چیست؟ نوشیدن قهوه بی رنگ!

آیا تاکنون نام «کلیر کافی» به گوشتان خورده؟ قهوه ای که ظاهری همانند آب و طعمی همچون قهوه دارد؛ Clear Coffee که به اختصار CLR CFF نوشته می شود در واقع نخستین نوشیدنی قهوه بی رنگ در جهان به شمار می رود که از تمامی مزایا و تاثیرات قهوه برخوردار است اما با این تفاوت که کالری کمتری داشته و دندان های فرد را نیز سفید نگه می دارد.

کلیر کافی از دانه های قهوه عربیکا تهیه می شود. سازندگان این قهوه دو برادر به نام های «دیوید نگی» و «آدام نگی» هستند و در رابطه با تولید این نوشیدنی بی رنگ بیان داشته اند: «دانه های قهوه پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید، مقداری از کافئین خود را از دست می دهند که ما با اضافه کردن کافئین بسیار باکیفیت و طبیعی، این کمبود را جبران می کنیم.»

لازم است اشاره کنیم که قهوه بی رنگ، حاوی هیچ گونه طعم دهنده، شیرین کننده یا ماده نگهدارنده ای نیست و یک بطری قهوه کاملا طبیعی و اصیل به شمار می رود.

این مطلب را هم بخوانید:   مواد اولیه طبیعی عطرسازی

هر بطری ۲۰۰ میلی لیتری از این نوشیدنی حاوی ۴۰ میلی گرم کافئین و ۲ واحد کالری دارد.

هر باکس ۶ تائی از بطری های ۲۰۰ میلی لیتری نیز با قیمت ۱۲ یورو عرضه می شود.

 

منبع: indiegogo
ترجمه: روزیاتو
(Visited 211 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما