عروسک های خوشبو تولید کنید

عروسک های خوشبو تولید کنید

با کمک گرفتن از طبیعت محیط اطرفتان را خوشبو نگه دارید و آن را به یک کسب و کار خانگی تبدیل کنید. این امر به سلامت جسم و فکرتان کمک می‌کند. شما می‌توانید با کمی خلاقیت و ترکیب اسانس‌های طبیعی عروسکهای خوشبوی کوچکی تهیه کنید و از آن کسب درآمد نمایید. این کسب و کار را حتی با یک میلیون تومان نیز می توانید راه اندازی کنید. با ایده و خلاقیت همراه باشید.

عروسک خوشبو تولید کنید

برای تولید این محصولات باید از مواد طبیعی خوشبوکننده در بدن عروسک استفاده کنید. به طور مثال اسطوخودوس به طرز معجزه آسایی توانایی خوشبو نگه داشتن محیط را دارد و یا با ترکیب چند عصاره گیاهی مانند نعناع کوهی، چمن معطر (چمن لیمو) و جوانه میخک، رایحه‌ای بی‌نظیر تولید کنید، همچنین با ترکیب چند قطره اوکالیپتوس، عصاره لیموترش و لیموشیرین در آب محلولی جادویی بدست می‌آید، که علاوه بر معطرسازی فضا، از قدرت پاکسازی بسیار زیادی برخوردار است. بعد از اینکه محلولها را آماده کردید، با استفاده از پارچه، پنبه یا الیاف، نخ و سوزن کیسه‌هایی به شکل عروسک درست کنید و این محلولها را درون آنها قرار دهید. این عروسکها علاوه بر خوشبو کردن کمد لباس، سرویس بهداشتی و هر محیط دیگری جنبه تزئینی نیز دارند.

ما در اینجا چند ایده کم هزینه برای ساخت عروسک به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورتیکه علاقمند به این کار بودید برای ساختن عروسکهای مختلف تحقیق و یا خلاقیت به کار ببرید تا محصولی را که عرضه می‌کنید متنوع باشد. برای عروسک‌هایتان اسم بگذارید اکثر نام‌های تجاری بزرگ و معروف زمانی یک ایده کوچک بودند.

این مطلب را هم بخوانید:   IKEA نقاشی کودکان را به عروسک تبدیل نموده

 

 

آویز طرح جغد

 وسایل لازم: پارچه نمدی، پارچه گل‌دار، بند آویز، دکمه گرد مشکی یا چشم عروسک، نخ و سوزن، قیچی، الگوی جغد، پنبه یا الیاف،اسطوخودوس خشک شده و یا محلولی که از قبل آماده کردید

مراحله ساخت

یک الگو مانند شکل زیر آماده کنید.

 

بند جغد را بین برش بالای سر که به شکل ۷ می‌باشد برای قسمت پشت قرار دهید و دو طرف آن را به هم بدوزید تا کارتان حجم بگیرد. سپس پارچه گل‌دار مخصوص شکم عروسک را به پارچه نمدیتان بدوزید و به ترتیب٬ نقاب، چشم ها و بعد نوک پرنده و داخل نوک را کمی پنبه فرو کنید که برجسته شود. پشت و روی عروسک را به هم وصل کنید. یک جای کوچک را باز بگذارید و داخل عروسک را با اسطوخودوس یا محلولی که آماده دارید پر کنید. سپس شکاف باقیمانده را دوخته و در انتها چشم و لب جغد را با نخ و دکمه ترسیم کنید.

 

 

ساخت عروسک با جوراب

وسایل مورد نیاز: یک لنگه جوراب رنگی، روبان و گل سر کوچک برای تزیین، نخ کاموا، پنبه، محلول خوشبو یا اسطوخودوس

مراحل ساخت

ابتدا جوراب رو بر عکس کنید و حدود ۴-۵ سانت از قسمت انگشتان به طرف پاشنه را برش زده و بعد قسمت‌های برش داده شده را بدوزید. جوراب را بر‌گردانید و با پنبه و اسطوخودوس یا محلول خوشبو کننده داخل آن را پر کنید. قسمت پایین جوراب را با قیچی بریده و از چهار طرف زیر عروسک را کامل بدوزید، در مرحله بعد دور تا دور زیر گوش‌ها را کوک زده آن را بکشید تا کاملاً جمع شود. سپس دهان و چشم‌های عروسک را با نخ کاموا شکل دهید.

این مطلب را هم بخوانید:   از هسته خرما روغن تولید کنید

سرمایه مورد نیاز

برای ساخت عروسکهای خوشبو به سرمایه چندانی نیاز ندارید. اکثر ابزار لازم را می توان با قیمت کم از بازار تهیه کرد. سرمایه در گردش حدود یک میلیون تومان برای حداقل ساخت ۵۰۰ عروسک کافی می باشد. هر عروسک را می توانید با قیمت حداقل ده هزار تومان به فروش برسانید. عروسک فروشیها، فروشندگان لوازم تزیینی و لوازم عروس از مشتریان ثابت شما خواهند بود. حتی می توانید فروشگاه اینترنتی داشته باشید و از اینستاگرام نیز کمک بگیرید. اگر در این مرحله موفق بودید می توانید کار را توسعه دهید. همچنین برای تداوم کار باید از وزارت کار مجوز مشاغل خانگی را بگیرید تا کسب و کارتان کاملا قانونی باشد.

(Visited 2408 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما