المپیک ناخن لندن

المپیک ناخن لندن

با فرارسیدن پائیز، خیلی از تزئینات ناخن در المپیک ناخن لندن، تم بیشه زارهای مه آلود را دارند.

ناخن های یکی از مدل ها با شاخه های درخت تزئین شده بود، شاخه هایی با برگ سبز که نمایانگر تابستان هستند و شاخه های یخ زده زمستان.

هنرمندان ناخن بسیاری در المپیک ناخن شرکت کرده بودند که یکی از بزرگترین مسابقات نوع خود در جهان محسوب می شود.

مهم نیست که هنرمندان چه موضوعی را برای تزئین ناخن استفاده می کنند، چون داوران همیشه به دنبال سه چیز هستند، خلاقیت و ابتکار، درستی کار، و دقت به جزئیات.

جن آرنولد یکی از داوران می گوید از دامنه گسترده آثاری که در این نمایشگاه می بیند حیرت زده شده است.

او به آسوشیتد پرس گفت: « موضوعات گوناگونی در این نمایشگاه هست، از موضوعات تیره گرفته تا شاد، تا موجودات عجیب و غریب، تا پری و فرشته، تا فریدا کالو.»

یکی از مدل ها نه تنها خودش را شبیه فریدا کالو، نقاش مکزیکی درست کرده، بلکه هر یک از ناخن هایش بوم کوچکی بود از نقاشی های هنرمندان معروف دیگر جهان مثل کلیمت و ورمیر.

مدلی که شبیه فریدا کالو نقاش مکزیکی درست شده بود.
مدلی که شبیه فریدا کالو نقاش مکزیکی درست شده بود.

تزئین ناخن شبیه یکی از آثار گوستاو کلیمت نقاش اتریشی
تزئین ناخن شبیه یکی از آثار گوستاو کلیمت نقاش اتریشی

خانم آرنولد گفت: «جالب است که می بینید بعضی از هنرمندان موضوعات مثبت انتخاب کرده اند و برخی به اعماق جنگل های تیره و تار رفته اند.»

یک مدل که نماینگر طبیعت بود سر و صورت و بدنش با تنه درخت، و شاخ و برگ پوشیده شده و ناخن هایش هر یک با موجوداتی که در طبیعت وجود دارد مثل زنبور، سوسک، و حتی مار تزئین شده بود.

این مطلب را هم بخوانید:   خلق استودیوی عکاسی مینیاتوری توسطalamedydiorama

هنرمند دیگری علاقه اش به دریا را روی مدلش که لباس پری دریایی به تن داشت نشان داد و ناخن های او را با موجودات دریایی که از پشت مرجان ها به بیرون خیره شده اند تزئین کرده بود.

موضوعاتی که هنرمندان در این مسابقه انتخاب می کنند می تواند هر چیزی باشد، ولی گوناگونی آنها چیزی است که هر سال بازدید کنندگان زیادی را به این نمایشگاه در لندن جذب می کند.

خانم آرنولد افزود: « تزئین ناخن واقعاً هنر است، متخصصین ناخن هر روز در سالن زیبایی آثار جادوئی روی ناخن مردم خلق می کنند ولی این مسابقه به آنها این فرصت و آزادی را می دهد که از هر ماده و از هر تم و ایده ای که در سر دارند استفاده کنند. فرصت این را دارند که آزاد و خلاق باشند.»

سازمان دهندگان این نمایشگاه می گویند، رقابت بعدی المپیک ناخن در شهر هیوستون ایالت تگزاس امریکا خواهد بود.

(Visited 232 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما