آنچه برای موفقیت به آن نیاز دارید

آنچه برای موفقیت به آن نیاز دارید

همه افراد آرزوها و رویاهایی دارند اما تنها تعداد کمی از افراد آنقدر برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش و جدیت به خرج می دهند تا در نهایت آن ها را محقق می سازند. تلاش برای رسیدن به هر هدفی با سختی هایی نیز همراه است، روزهایی که خستگی و کسالت به سراغ فرد می آیند و او را برای ادامه راه دچار تردید می کنند.

 وبسایت اقتصادی بیزنس اینسایدر (BusinessInsider) در یادداشتی که توسط جیمز کلر نوشته شده به پدیده دلسرد شدن افراد برای دنبال کردن رویاهای اقتصادی پرداخته و نوشته که افراد بسیاری با انگیزه و شور و شوق فراوان کسب و کاری را آغاز می کنند اما پس از مدتی از ادامه راه دلسرد و حتی منصرف می شوند.

اما برای اینکه چنین اتفاقی در زندگی کاری فرد رخ ندهد، چه باید کرد؟

جیمز کلر می نویسد که روزی از مربی باشگاه بدنسازی است پرسیده که تفاوت اساسی میان ورزشکاران موفق و دیگر ورزشکاران چیست. مربی باشگاه ابتدا مواردی مانند استعداد، شانس و ژنتیک را برشمرده و اما سپس به موردی اشاره کرده که از نظر آقای کلر اهمیت بسیاری دارد. مربی بدنساز گفته برای اینکه یک فرد به ورزشکاری موفق تبدیل شود، باید با کسالت آور بودن تکرار روزانه تمرینات ورزشی کنار بیاید. این نکته ای است که به اعتقاد آقای نویسنده، کمتر به آن توجه می شود. بیشتر افرادی که در مورد موفقیت در کسب و کار صحبت می کنند، از شور و شوق نسبت به کار و لذت بردن از فعالیت اقتصادی صحبت می کنند. تاکید بر لذت بردن از کار به حدی رواج یافته که افراد تصور می کنند برای مثال استیو جابز، موسس و مدیر شرکت اپل، زمانی که زنده بود هر روز با خوشحالی و رضایت در شرکت اپل حاضر می شد و هنگام کار کردن به او واقعا خوش می گذشت. به همین خاطر فردی که تلاش می کند از استیو جابز الگو بگیرد، اگر در زمان انجام امور اقتصادی روزانه احساس خستگی و بی حوصلگی می کند، تصور می کند که احتمالا در راه اشتباهی گام برداشته و هرگز به موفقیتی مثال زدنی دست نمی یابد. اما حقیقت این است که افراد بسیار موفق نیز در مواقعی با مشکلاتی از جمله بی انگیزگی و خستگی مواجه می شود اما تفاوت اصلی این افراد با دیگران این است که اجازه نمی دهند احساس کسالت باعث شود که از اهدافشان دور شوند. در واقع هر کسی می تواند زمانی که از انگیزه و شوق قابل توجهی برخوردار است، پرتلاش باشد.

این مطلب را هم بخوانید:   آیا آنقدرها که تصور می‌کنید در کارتان موفق هستید؟

اما تفاوت حرفه ای ها و افراد عادی این است که حرفه ای ها حتی در زمانی که احساس بی انگیزگی می کنند نیز دست از تلاش برنمی دارند. بیشتر افراد گمان می کنند که موفقیت در کسب و کار و دیگر زمینه ها یک اتفاق است و به این نکته توجه نمی کنند که موفقیت در واقع نتیجه یک فرآیند است. برای مثال، ممکن است یک فروشنده بگوید که اگر میزان فروش کسب و کارش در ماه به حد مشخصی برسد، آنگاه می تواند به توسعه کسب و کار بیاندیشد در حالی که رسیدن فروش به حد مشخصی یک اتفاق نیست، بلکه پروسه ای است که احتمالا نیازمند ساعات کاری بیشتر، استراتژی بهتر برای فروش و حتی فعالیت بازاریابی بیشتر است.

جیمز کلر در انتهای یادداشتش به خوانندگان توصیه می کند که اگر می خواهند در کسب و کار یا هر زمینه دیگری موفق شوند، باید بیاموزند که با بخش کسل کننده فعالیت روزانه نیز کنار بیایند و حتی در آن شرایط نیز دست از تلاش برندارند.

==========================================


قابل توجه شما فرهیخته گرامی

بهترین کتاب های صوتی فارسی در زمینه های کسب و کار، ایده پردازی، کارآفرینی، مدیریت و رهبری، موفقیت و ثروت و هر آنچه برای موفقیت در زندگی و کسب و کار خود نیاز دارید را بر روی یک فلش ۱۶ گیگا بایتی رایگان و با ارسال رایگان، درب منزل تحویل بگیرید.

**با تخفیف باور نکردنی فقط برای شما فرهیخته گرامی**

ارسال کلیه کتاب های صوتی بر روی فلش رایگان ۱۶ گیگابایتی

کلیه کتاب های صوتی فارسی ارایه شده در فروشگاه ایده و خلاقیت را  بر روی یک دستگاه فلش یو اس بی ۱۶ گیگا بایت رایگان ، در آدرس خود دریافت نمایید.

این مطلب را هم بخوانید:   ۸ راز ثروتمندان نامحسوس در اطراف شما

فهرست کتاب ها عبارتند از:

  1. کتاب صوتی فارسی سنگفرش هر خیابان از طلاست

  2. کتاب صوتی فارسی خوآموز سخنرانی

  3. کتاب صوتی فارسی آئین سخنرانی

  4. کتاب صوتی فارسی پیشنهاد رد نشدنی

  5.  کتاب صوتی فارسی گانگ هو
  6. کتاب صوتی فارسی فکر بزرگ

  7. کتاب صوتی فارسی شنا با کوسه های کسب و کار

  8. کتاب صوتی فارسی از ایده تا مشتری

  9. کتاب صوتی فارسی۱۷ قانون طلایی کار تیمی
  10. کتاب صوتی فارسی قدم زدن با ببرها
  11. کتاب صوتی فارسی ۱۰۱ ایده برای تبلیغ کالا

  12. کتاب صوتی فارسی ۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار

  13.  کتاب صوتی فارسی اسرار ارایه های استیو جابز

  14.  کتاب صوتی فارسی بازاریابی خلاق

  15. کتاب صوتی فارسی رهبری و مدیر یک دقیقه ای

  16. کتاب صوتی فارسی زاگ

  17. کتاب صوتی فارسی نگران نباشید پول دربیاورید

  18. کتاب صوتی فارسی هنر ایجاد انگیزه

  19. کتاب صوتی فارسی هنر فروش موفق

  20. کتاب صوتی فارسی ۱۰۰ قانون شکست ناپذیر کار و زندگی

  21. کتاب صوتی مسری( بازاریابی ویروسی)
  22. کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی
  23. کتاب الکترونیکی مرکز رشد چیست؟
  24. کتاب الکترونیکی پارک فناوری اطلاعات چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

ارسال کلیه کتاب های صوتی بر روی فلش رایگان ۱۶ گیگابایتی

 

با تهیه کتاب های صوتی ایده و خلاقیت، از قطع شدن درخت های کشور عزیزمان جلوگیری کنید

____________________________________________________________________________________________________

(Visited 105 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

ترک کردن دیدگاه شما